Liderske vještine nastavnika i kvalitet nastavnoga procesa
DOI:
https://doi.org/10.46584/lm.v20i2.603Ključne riječi:
liderske vještine, kvalitet nastavnog procesa, liderstvo u nastavi, motivacija, socijalne vještineSažetak
Ovaj rad posvećen je problematici liderskih vještina nastavnika i njihovom uticaju na kvalitet nastavnoga procesa. U savremenim uslovima života liderstvo u nastavi postaje sve prisutniji koncept koji pomaže ostvarivanju kako akademskih postignuća tako i ponašajnih ciljeva obrazovanja putem inoviranja, eksperimetisanja, učenja zasnovanog na iskustvu, istraživanja potreba i interesovanja učenika, podsticanjem kritičkog razmišljanja, inspirisanjem aktivnog rada i djelovanja učenika, stalnim sopstvenim usavršavajem nastavnika. Ovaj holistički proces obuhvata partnerstvo sa roditeljima i zajednicom, zajednički rad na boljim uslovima za razvoj punih potencijala njihove đece, kao i za poboljšanje kvaliteta života u školi i zajednici.
Downloads
Objavljeno
01.12.2017
Broj časopisa
Rubrika
Članci