Liderske vještine nastavnika i kvalitet nastavnoga procesa

Autori

  • Aleksandra RADOMAN-KOVAČEVIĆ

DOI:

https://doi.org/10.46584/lm.v20i2.603

Ključne riječi:

liderske vještine, kvalitet nastavnog procesa, liderstvo u nastavi, motivacija, socijalne vještine

Sažetak

Ovaj rad posvećen je problematici liderskih vještina nastav­nika i njihovom uticaju na kvalitet nastavnoga procesa. U savre­menim uslovima života liderstvo u nastavi postaje sve prisutniji koncept koji pomaže ostvarivanju kako akademskih postignuća tako i ponašajnih ciljeva obrazovanja putem inoviranja, eksperi­metisanja, učenja zasnovanog na iskustvu, istraživanja potreba i interesovanja učenika, podsticanjem kritičkog razmišljanja, in­spirisanjem aktivnog rada i djelovanja učenika, stalnim sopstve­nim usavršavajem nastavnika. Ovaj holistički proces obuhvata partnerstvo sa roditeljima i zajednicom, zajednički rad na boljim uslovima za razvoj punih potencijala njihove đece, kao i za po­boljšanje kvaliteta života u školi i zajednici.

Downloads

Objavljeno

01.12.2017

Broj časopisa

Rubrika

Članci